Vad vill du/din förening göra under kulturlovet vecka 44? Kom med idéer till kulturlovet Vill du hitta på öppna aktiviteter? Har du en bra idé som du tror kan intressera andra? Sök bidrag nu! Kriterier: – aktiviteterna ska rikta sig till skollovslediga barn och unga i Umeå – verksamheten ska vara alkohol och drogfri – du/ni som arrangerar ställer upp ideellt – arrangemanget ska vara öppet för alla och marknadsföras – ansökan ska skickas in senast den 13 oktober Förening: Är ni en förening så sök genom att fylla i blanketten ”projektbidrag” www.umea.se/blanketter. Ansökan ska vara inskickad senast den 13 oktober. Övriga grupper: Är ni inte en förening, sök genom att fylla i blanketten ”Påse pengar” www.umea.se/blanketter. Ansökan ska vara inskickad senast den 13 oktober. Vi ser gärna en spridning av olika aktiviteter runt om i kommunen och inom en rad olika områden som kultur, idrott, m.m. Har ni frågor och funderingar så hör gärna av er innan ni skickar in Föreningar – Sara Nordström 090 – 16 16 21 sara.nordstrom@umea.se Övriga grupper – Jan Samuelsson 090 – 16 36 26 jan.samuelsson@umea.se